måndag 3 augusti 2009

trött, har varit och simmat har gjort det nästan tydligen 4 gånger i veckan i två veckor snart, en vecka var det tre gånger. officellt för att jag ska gå ner och få bort den övervikt dem säger att jag har men jag har märkt mycket psysika förbättringar av den också. blir inte lika hyperkativ osv, sen. jag har inte velat och simma men nu har modelljobbet gjort attt jag fått motviation till det, man vill ju se bra ut inför möjliga kunder :).







ska berätta lite om vad som hände i lördags. då åkte jag och mina päron in till huvudstaden för att gå i prideparaden och träffa min halvbror micke. det var lite små ruggit och små kallt när vi kom dit men redan på stationen såg vi några bögar som skulle gå i tåget, en stod på höga klackar och var skitsöt. vi åkte till mariatorget där vi träffade micke. vi fikade först. efteråt så gick parraden förbi och redan frånd em första motorcycklarna och människorna kände jag att ville gå med, så det gjorde jag =) från hornsgatan till tantolunde. det var så jävla galet, hög musik, människor som skrek och dansade på flak och hade fest helt enkelt. framme i tanto vände vi och möte allt möjlligt på vägen, transor, gothare, bögar, prinsessor, fjollor. mamma och stod och såg på paraden vid zinkensdamn en god stund innan vi gick för att gå till pappa och min halvbror. jag var trött så satte mig ner och vilade på gräset. då försökte ringa till pappa så jag ett okänt numer komma som mobilsvar. jag trodde det var micke som ringde men det visade sig vara helt annan som jag talar om längre ner.





när vi fått kontakt med dem gick vi mot ursprungstället där vi gick in i paraden. vi gick till min halvbrors lägenhet innan vi tåget hem.





en helt underbar dag och en underbar upplevelse och gå i pridetåget, jag kan till hundra procent säga att jag är transvestit, och vad gäller sexuel läggning får vi se, tar jag på en snopp eller har masserar snipa gör det inte mig något.





nu till mobilsvaret, det var lina som hade lämmnat ett medelande, hon skickade sms dagen efter, jag skickade och så ringde hon upp. hon hade tänkt och förstod att hon hade behandlat mig som skit och hon hade kommit fram till något och bla bla bla. jag sa att det inte gick då sa hon varför och då jakade jag mig fram något och bad om att få tänka. det var mest för jag kände att jag inte orkade mer, började jag blanda positiva med negativa känslor var jag klippt egentligen behövde jag inte tänka men i den situtationen så var det rätt och dra.





har pratat in ett mms medelande som jag jag ska skicka till henne där jag säger precis som det är, sen får jag ta det om hon ringer upp smsar men nu måste jag bara trycka på den där knappen och skicka det där medelandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar