onsdag 5 augusti 2009

trötter och gladig

va fan hände med förra inlägget, det blev ju så hackigt, nåväl idag är idag. idag drog jag ner på stan för att träffa en polare jag inte träffat på över 1 och ett halvt år. kim jonsson var först skolkamrat sen kamrat utanför fängelset. "min defintion av plugget". idag träffades vi på stan och gjorde en massa galna saker. först handlade vi åhlens, kim köpte en skiva och kläder och solglasögon medan jag handlade en märkes väska från raybean. en rosa skinade. ursnygg! älskar och fjolla och känner mer levande än någonsin!.
efteråt gick vi och åt på kebabhouse innan vi gick till ett cafe där vi fikade. under fiket började kim att krampa man såg att han ont. hade ont så han grät rent ut av. stackarn. tänk att också inte kunna göra någonting åt det heller. sen självklart spände känslor och allting sånt på. jävla sjukdom vad tänker gud när han ger någon dem utmaningar som tex kim och Lina får?

när allt lugnat ner sig gick till flimstaden där vi satt lite. sen gick över till spegeln där filmen som vi skulle gick. sommaren med göran heter den och var en ruskigt härlig och rolig komedi. jag trodde inte att peter magnusson och david hellenius skulle fixa en långfilms roll men dem gjorde dem, speciellt david vars lilla loser till rollkaratkär var jävligt rolig och se.

sitter här nu med min väska och tänker. tänker på kim. det var jävligt att du ringde mannen och det är skönt och se att du har blivit mer som en tonråing och en normal ung vuxen. hoppas vi kan göra fler roliga saker framöver!

imorgon är en annan dag tjo flöt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar