torsdag 6 augusti 2009

sitter här och är känslofylld, vet inte vad jag ska tänka. inte nu längre. det handlar om en av mina ögonstenar som ibland kan känslorna bli för mycket eller jag vet inte vad ska jag säga. han kallar mig besserwisser i saker jag vet för jag är in på chatten mer, sen är det som att han ska få må dåligt men inte jag, det är som han formar mig och hotar med inställt om jag inte skärper mig men är ju som jag är, dem här känslorna kan jag liksom inte styra. visst han är äldre men en del saker får han ge sig på. vi får se hur det blir med det här i framtiden :( jag kanske åker ner och träffar bettan själv bara några timmar om det nu är värt, fan jag skulle inte vilja svika men men :( om man nu kan omboka :(.
det är lång tills dess vi får se hur det blir :(.

detta är nog sista inlägget innan jag drar till england och london på lördag, ska bli så jävla roligt och se det.

vi får se nästa gång jag skriver tjo flöt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar